Amsterdam,
30
januari
2017
|
11:00
Europe/Amsterdam

26ste Amsterdam FashionWeek vol lof ontvangen

Zondagavond sloten Edwin Oudshoorn en Liselore Frowijn de 26e editie van Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam af. Frowijn maakte als eerste tijdens de Amsterdamse FashionWeek gebruik van het ‘see now, buy now’-principe, met een collectie die direct na afloop van de catwalkshow online verkrijgbaar was. De springplank die het mode-event biedt aan nieuwe ontwerpers met het platform Future Generation en het initiatief Fashion LAB, werd vol lof ontvangen door het publiek. 

Creative Director Iris Ruisch
Het was een zeer geslaagde editie met een mooie balans tussen ontwerpers die al langer meelopen en jonge modetalenten. Deze jonge talenten hebben in de afgelopen paar dagen volop laten zien hoe veelbelovend ze zijn.
Creative Director Iris Ruisch

Contact Informatie

Woordvoering (uitsluitend voor media/journalisten)

Bel ons: +31 88 824 0800 Of stel ons een vraag  corporatecommunicatie@tmg.nl