Artikelen met de tag 'BureauConsumentenonderzoek' | Mediahuis

Mediahuis Newsroom (BureauConsumentenonderzoek)

2014
16
september
2014
| 11:29 Europe/Amsterdam
De Telegraaf sluit met al haar verschijningsvormen goed aan bij het multimediaal gedrag van de decision maker met een bereik van 49%. Daarmee is De Telegraaf (op alle devices) het grootste medium onder zakelijke beslissers. Ook DFT.nl is met een top ...
Lees meer
17
juli
2014
| 08:30 Europe/Amsterdam
Ruim 1.500 lezers hebben 100 inhaakadvertenties in De Telegraaf, Metro, Sp!ts en op het online netwerk van TMG beoordeeld op attentiewaarde, originaliteit, waardering en de koppeling met het WK. Calvé heeft deze wedstrijd overtuigend gewonnen door in...
Lees meer
21
mei
2014
| 09:50 Europe/Amsterdam
Voorafgaand aan het WK wordt Heineken het sterkst geassocieerd met Oranje. De top 10 wordt op dit moment gedomineerd door biermerken, sportmerken en media. Opvallende afwezigen zijn de supermarkten. De eerst genoemde supermarktketen is Albert Heijn o...
Lees meer
03
maart
2014
| 09:00 Europe/Amsterdam
Mede dankzij de vele successen van onze sporters in Sochi hebben veel merken in De Telegraaf, Metro, Sp!ts en op Telegraaf.nl ingehaakt op de Olympische Winterspelen. Bijna 1.000 lezers en websitebezoekers hebben de afgelopen weken meer dan 30 inhaak...
Lees meer