Artikelen met de tag 'Hyves' | Mediahuis

Mediahuis Newsroom (Hyves)

2013
25
maart
2013
| 10:17 Europe/Amsterdam
NOC*NSF zet de samenwerking met Hyves als Mediapartner voort tot en met Rio 2016. Met Hyves heeft NOC*NSF een mediapartner die met de kennis en expertise van social media een grote bijdrage kan leveren aan het uitdragen van de boodschap van NOC*NSF m...
Lees meer
25
februari
2013
| 10:42 Europe/Amsterdam
In Amerika is het normaal dat bij bedrijven zoals Lonely Planet en Google mee wordt gedacht door gebruikers via een hackathon. In Nederland krijgt dat nu navolging bij Hyves met een hackathon, maar dan met zestien jongeren tussen de 14 en 20 jaar oud...
Lees meer
25
februari
2013
| 10:42 Europe/Amsterdam
In Amerika is het normaal dat bij bedrijven zoals Lonely Planet en Google mee wordt gedacht door gebruikers via een hackathon. In Nederland krijgt dat nu navolging bij Hyves met een hackathon, maar dan met zestien jongeren tussen de 14 en 20 jaar oud...
Lees meer
2012
15
november
2012
| 10:07 Europe/Amsterdam
Hyves Games is door de Nederlander uitgeroepen tot Website van het Jaar in de categorie ‘Gaming’. Maar liefst 660.000 Nederlanders stemden op hun favoriete websites in meer dan 22 categorieën. De publieksprijs voor Hyves Games is een bevestiging van ...
Lees meer
15
november
2012
| 10:07 Europe/Amsterdam
Hyves Games is door de Nederlander uitgeroepen tot Website van het Jaar in de categorie ‘Gaming’. Maar liefst 660.000 Nederlanders stemden op hun favoriete websites in meer dan 22 categorieën. De publieksprijs voor Hyves Games is een bevestiging van ...
Lees meer
27
september
2012
| 00:00 Europe/Amsterdam
Vrije tijd van zowel kinderen als ouderen voornamelijk besteed aan gamen.De totale tijd die Nederlanders aan gaming besteden is de afgelopen 3 jaar met 68% gestegen, terwijl de tijd besteed aan print, radio en tv in de afgelopen 3 jaar met meer dan 1...
Lees meer
27
september
2012
| 00:00 Europe/Amsterdam
Vrije tijd van zowel kinderen als ouderen voornamelijk besteed aan gamen.De totale tijd die Nederlanders aan gaming besteden is de afgelopen 3 jaar met 68% gestegen, terwijl de tijd besteed aan print, radio en tv in de afgelopen 3 jaar met meer dan 1...
Lees meer
10
mei
2012
| 14:24 Europe/Amsterdam
Jongeren onder de 20 jaar vormen een zeer actieve groep op Hyves. Volgens de STIR heeft Hyves in deze doelgroep een bereik van 64 procent en uit een recent onderzoek van de Stichting Mijn Kind Online bleek dat 79 procent van de jongeren tussen de 8 e...
Lees meer
10
mei
2012
| 14:24 Europe/Amsterdam
Jongeren onder de 20 jaar vormen een zeer actieve groep op Hyves. Volgens de STIR heeft Hyves in deze doelgroep een bereik van 64 procent en uit een recent onderzoek van de Stichting Mijn Kind Online bleek dat 79 procent van de jongeren tussen de 8 e...
Lees meer
16
april
2012
| 14:51 Europe/Amsterdam
Hyves biedt niet alleen een breed scala aan campagnetools om met creativiteit te spelen, je kunt nu ook gegarandeerde traffic inkopen binnen je doelgroep. Met een 13+ bereik van 44,8% behoort Hyves tot de grootste websites van Nederland.Hyves biedt t...
Lees meer
16
april
2012
| 14:51 Europe/Amsterdam
Hyves biedt niet alleen een breed scala aan campagnetools om met creativiteit te spelen, je kunt nu ook gegarandeerde traffic inkopen binnen je doelgroep. Met een 13+ bereik van 44,8% behoort Hyves tot de grootste websites van Nederland.Hyves biedt t...
Lees meer
15
februari
2012
| 14:20 Europe/Amsterdam
Als eerste platform heeft Hyves in samenwerking met Red Urban een sociale campagne ontwikkeld voor mobiel. De campagne van Lays ‘Maak de Smaak – The Battle’ draait op zowel web als mobiel en is volledig geïntegreerd. Het virale tell a friend-onderdee...
Lees meer
15
februari
2012
| 14:20 Europe/Amsterdam
Als eerste platform heeft Hyves in samenwerking met Red Urban een sociale campagne ontwikkeld voor mobiel. De campagne van Lays ‘Maak de Smaak – The Battle’ draait op zowel web als mobiel en is volledig geïntegreerd. Het virale tell a friend-onderdee...
Lees meer