Artikelen met de tag 'Oranjeonderzoek' | Mediahuis

Mediahuis Newsroom (Oranjeonderzoek)

2014
17
juli
2014
| 08:30 Europe/Amsterdam
Ruim 1.500 lezers hebben 100 inhaakadvertenties in De Telegraaf, Metro, Sp!ts en op het online netwerk van TMG beoordeeld op attentiewaarde, originaliteit, waardering en de koppeling met het WK. Calvé heeft deze wedstrijd overtuigend gewonnen door in...
Lees meer
21
mei
2014
| 09:50 Europe/Amsterdam
Voorafgaand aan het WK wordt Heineken het sterkst geassocieerd met Oranje. De top 10 wordt op dit moment gedomineerd door biermerken, sportmerken en media. Opvallende afwezigen zijn de supermarkten. De eerst genoemde supermarktketen is Albert Heijn o...
Lees meer
06
februari
2014
| 10:09 Europe/Amsterdam
Als wordt gevraagd welke merken met Oranje worden verbonden noemen mensen nog steeds verreweg het meest de merken Heineken en ING. Ook sportbonden en media die verslag doen van sportevenementen en de oranjesporters, worden vaak genoemd. Opvallend is ...
Lees meer