2013
11
juni
2013
|
00:00
Europe/Amsterdam
TMG gaat zich vooral richten op het versterken van de belangrijkste merken en de exploitatie ervan. Merken en journalistieke relevantie vormen het hart van het bedrijf. De manier waarop de inhoud van deze titels Nederlanders bereikt – via print, onli...
Lees meer
2012
06
februari
2012
|
00:00
Europe/Amsterdam
Eind 2011 heeft TMG de plannen leidend tot een aanscherping van de ondernemingsstrategie gepresenteerd. Een beknopte weergave van deze strategie is: online groei, versterken van de printpositie, samenwerken en kosten reduceren.De fase waarin het stra...
Lees meer
12
januari
2012
|
00:00
Europe/Amsterdam
TMG heeft het belang in GroupDeal B.V. vergroot van 40% naar 60%. Het Nederlandse GroupDeal (www.groupdeal.nl) bundelt, via dagelijkse landelijke aanbiedingen en specifieke aanbiedingen in de grotere Nederlandse steden, de kracht van groepsaankopen m...
Lees meer
2011
07
december
2011
|
00:00
Europe/Amsterdam
De kernpunten voor de strategie 2012-2016 zijn: Focus op de drie platformen Print, Online en Radio; Bundeling krachten binnen portfolio; Inzetten van €300 miljoen voor acquisities in print en online;TMG van holding naar uitvoerend bedrijf, nieuwe org...
Lees meer