Autovisie breidt uit met Autovisieblog.nl
Autovisie is sinds april 2010 de merknaam waaronder alle automotive content van Telegraaf Media Nederland valt. Autovisie is met de integratie van krant, website en magazine hét platform voor autocontent in Nederland en breidt dit verder uit met Autovisieblog.nl.
De weblog is een stap in de richting om de interactie met de lezer/bezoeker te stimuleren. Autovisieblog.nl laat, naast het laatste nieuws, grappige filmpjes en foto’s over auto’s of de bestuurders zien. Het geeft de bezoeker de kans om direct te reageren en te discussiëren over de berichten. Het geeft een overzicht van de laatste car-gossip en geeft alle andere nuttige informatie vanuit de auto-industrie. Maar ook nuttige tips voor de Nederlandse autorijder staan vanaf nu op Autovisieblog.nl. De blog is opgedeeld in een aantal hoofdonderwerpen: Spotlight, Nieuws, Gossip, Man vs Woman, Rij-impressies, Video, Carmercials, Carsounds, Facts & Figures en Tuning. Kortom, voor elk wat wils.