Autovisie krijgt facelift
Autovisie Magazine heeft een flinke facelift gekregen. Vanaf 19 januari heeft het vernieuwde magazine een glanzende cover, een harde rug en een nieuwe inhoud. De vormgeving is frisser, een aantal nieuwe rubrieken is toegevoegd en andere zijn verbeterd.
Het vernieuwde magazine oogt door de nieuwe cover extra glossy en knalt uit het schap door veel informatie en pakkend beeld. De inhoud bevat spannende reportages, uitgebreide tests, nieuws, achtergrondverhalen, analyses en meer. Nieuw zijn spraakmakende columns van Jay Leno en Bart Lenaerts, een uitgebreidere grote test en de toevoeging van een zeer complete prijslijst. De grote test is uitgebreid met extra informatie, zo staan de belangrijkste concurrenten in woord en beeld genoemd zodat de geteste auto’s beter zijn te plaatsen. Bovendien is de test voorzien van een testnotitie van Car of the Year-jurylid Jeroen Jongeneel. Een gewaardeerde bron van informatie is de omvangrijke prijslijst die behalve alle prijzen van nieuwe auto’s ook tips en prijzennieuws geeft. Hoofdredacteur Autovisie Jaco Bijlsma is blij met het nieuwe magazine: “Met de nieuwe cover bieden we in één oogopslag al beleving en geven we een spannende inkijk in het magazine. Een echte verrijking zijn de prikkelende en verrassende columns van Jay Leno en Bart Lenaerts.”
Gelijktijdig met het nieuwe magazine gaat ook de vernieuwde site live. Autovisie.nl ziet er niet alleen frisser en overzichtelijker uit maar biedt ook meer vaste rubrieken. Video en social media krijgen beide een prominentere rol. Een schat aan informatie biedt het beter bevraagbare unieke testarchief waarin alle tests uit ruim 55 jaar Autovisie zijn terug te vinden.