Flapadvertentie op voorpagina De Telegraaf
Voor het eerst in de geschiedenis van De Telegraaf verscheen vandaag een flapadvertentie om de voorpagina. De adverteerder die als eerste van deze impactvolle, exclusieve advertentiemogelijkheid gebruik maakt NVM. Op de twee kolom brede flapadvertentie kan full color en tweezijdig geadverteerd worden.
"Adverteerders verwachten steeds meer onderscheidende proposities. Met deze nieuwe opvallende mogelijkheid verwachten wij de markt nog beter te kunnen bedienen," aldus Herman Bos Marketing Director van De Telegraaf. "Met de flapadvertentie om de voorpagina bieden wij onze adverteerders de mogelijkheid een miljoenenpubliek te confronteren met hun boodschap. Ook de zichtbaarheid van de boodschap neemt hierdoor enorm toe!" NVM pakt groots uit met hun campagne rond de NVM Open Huizen dag op zaterdag 28 maart as. De Nederlandse Vereniging van Makelaars geeft 7 redenen waarom lezers van De Telegraaf deze Open Huizen dag moeten bezoeken. Op de binnenzijde van de flapadvertentie zijn de 7 redenen te vinden waarom men nu een huis moet kopen. Roeland Kimman, communicatie- en marketingmanager van NVM, geeft aan: "Met deze flapadvertentie om de voorpagina, een unicum in Nederland waar wij de trotse eerste adverteerder mee zijn, laat De Telegraaf wederom zien dat ze koploper in Nederland is: meedenkend, innovatief, creatief én flexibel."