Mediahuis Nederland introduceert AdSticker in campagne van Corendon
Mediahuis lanceert vandaag in een campagne voor Corendon een nieuwe advertentiepropositie op de voorpagina van De Telegraaf. De AdSticker brengt het beste van twee werelden samen: exposure op een aansprekende plek in de krant en digitaal.
De AdSticker is een advertentie met een prominente plek op de voorpagina van de bekendste nieuwstitel van Mediahuis Nederland. Behalve op papier kan de AdSticker ook digitaal geplakt worden, waardoor adverteerders altijd de juiste doelgroep kunnen bereiken met een duidelijke call to action. Zo werkt de display variant als een amplifier die de boodschap vertaalt naar en verrijkt op digitale kanalen.
‘Mediahuis innoveert. Dat geldt ook voor print. Met de AdSticker snijdt het mes aan twee kanten,’ licht Slaven Mandic, Directeur Advertising van Mediahuis Nederland toe: ‘De combinatie van print en digitaal is een ideale manier om conversie te drijven. Zo kun je mensen direct activeren om tot actie over te gaan. Wij blijven continu op zoek naar nieuwe mogelijkheden om de business van onze klanten positief te kunnen beïnvloeden.’
De fysieke AdSticker biedt adverteerders de mogelijkheid om naast tekst en beeld ook te experimenteren met uitingen voor andere zintuigen zoals geur en tastzin. Dat kan bijvoorbeeld in de vorm van een kraskaart, een QR-code of een sample.
‘De AdSticker is voor Corendon een unieke manier om de Black Friday actie onder de aandacht te brengen van De Telegraaf lezers,’ aldus Dick Gussen, Brand & Marketing Manager Corendon International. ‘Wij zijn verheugd de launching partner te mogen zijn van de AdSticker in Nederland. Wij behalen al goede resultaten in België en hopen deze nu voort te zetten.’ In de Belgische krant Het Belang van Limburg, ook onderdeel van Mediahuis, heeft Corendon een succesvolle campagne met de AdSticker gerealiseerd, waarbij 20 procent extra boekingen zijn gerealiseerd.
Over Mediahuis Nederland
Mediahuis Nederland (Mediahuis) bereikt als uitgever van bekende merken als De Telegraaf, VROUW, Privé, GroupDeal, NSMBL en Dumpert een brede selectie doelgroepen in heel Nederland. Dankzij regionale merken waaronder Noordhollands Dagblad en Haarlems Dagblad is er een hechte band met de regio. Voor adverteerders is Mediahuis Nederland een creatief en strategisch partner; met totaaloplossingen waarbij strategie, creatie, data en bereik worden gecombineerd. Het content marketing bureau van Mediahuis, Wayne Parker Kent, helpt merken om hun marketingdoelstellingen te behalen door middel van contentoplossingen. Ga voor meer informatie naar www.mediahuis.nl.