Amsterdam,
19
november
2009
|
15:11
Europe/Amsterdam

Outsert en verhoogde oplage Sp!ts voor Hyundai

Vandaag verhoogt Sp!ts in samenwerking met Hyundai haar oplage met 200.000 kranten. De extra oplage wordt uitgedeeld in de 20 grootste winkelstraten van Nederland.
Met een opvallende outsert om Sp!ts doet Hyundai een oproep aan alle zuinige rijders om deel te nemen aan de Hyundai Blue Challenge, waarbij de zuinigste rijder van Nederland 5 jaar gratis tanken wint. De Hyundai Blue Challenge campagne is opgezet ter promotie van de energiezuinige en milieuvriendelijke auto's zoals de Hyundai i30 met het unieke start-/stopsysteem. Jelle Holdinga, Manager Marketing Communication van Hyundai over de samenwerking: "De outsert om Spits geeft ons de mogelijkheid om op een unieke, opvallende en sympathieke manier een groot publiek te bereiken. De samenwerking met Spits is door hun professionele en flexibele instelling, creatieve idee├źn en korte lijnen als zeer plezierig en prettig ervaren. Wij zijn dan ook erg enthousiast over het eindresultaat!" De outsert om Spits is onderdeel van een crossmediale campagne waarbij ook TV, radio, online en regionale dagbladen worden ingezet.