Amsterdam,
20
augustus
2008
|
11:22
Europe/Amsterdam

Poster: een nieuwe unieke propositie bij Sp!ts

Vandaag lanceert Sp!ts in samenwerking met filmmaatschappij Universal Pictures International een nieuw en uniek product: de uitneembare poster.
In de gehele oplage van Sp!ts van vandaag zit in het hart van de krant een uitneembare poster van de film Hellboy 2. Universal Pictures International plaatst een spread in de krant die uitgevouwen kan worden naar een poster van dubbel broadsheetformaat (800 mm x 548 mm). Claire Vogelenzang is bij Universal Pictures International verantwoordelijk voor het communicatietraject rondom Hellboy 2, die morgen in première gaat. "We hebben gekozen voor een innovatieve en opvallende manier om Hellboy 2 te promoten. Sp!ts levert een groot lezersbereik in onze doelgroep. De goede samenwerking tussen Sp!ts en Universal Pictures International heeft geleid tot deze primeur." Directeur Marcel Vermeulen van reclameadviesbureau Kick Berg & Partners is zeer enthousiast over de nieuwe advertentievorm: "De poster in Sp!ts is een creatief concept dat toegevoegde waarde biedt aan de campagne die wij in opdracht van Universal Pictures International maken. En natuurlijk is het leuk dat wij deze primeur hebben!"