TMG organiseert sessie 'Display Accountable'
Op dinsdag 8 november 2011 organiseert TMG ‘Display Accountable’ de eerste in een reeks TMG Sessions, waarbij er inhoudelijk dieper wordt ingegaan op actuele ontwikkelingen in het medialandschap. De ochtendsessie vindt plaats op het TMG hoofdkantoor in Amsterdam.
De online display markt is dynamisch, volop in beweging en daarmee een van de grote drivers achter de omzetgroei binnen de online advertentiemarkt.
Volgens recent Forrester onderzoek groeit de West-Europese display markt in 2014 tot meer dan €4,3 miljard. Audience data, technologie en automated trading worden genoemd als katalysator voor deze groei.
Het programma
In de eerste TMG Sessions worden er binnen elk van deze vakgebieden experts - die voorop lopen binnen de display markt - aan het woord gelaten om hun visie op de markt delen. Op het programma staan:
- Bart Manders Senior Online Strategist en Kim van der Zande, Head of R&D bij Blue Mango Interactive. BMI is gespecialiseerd in het accountable maken van de volledige online marketingmix(branding en sales).
- Frederike Voss, Director Account Management Europe bij AudienceScience. AudienceScience is de grootste audience data aggregator van de wereld.
- Ben Barokas, directeur en mede-oprichter van AdMeld. Admeld is één van de grotere Yield Management software partijen in de wereld en de grootste RTB-seller wereldwijd.
- Jelle Kolleman, mede-oprichter en creatief directeur van Red Urban. Red Urban is een digitaal bureau met een focus op sterke ideeën die business genereren voor haar klanten.
Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden op: