Veel inzendingen voor Mobile Media & Marketing Awards 2012
Voor de tweede editie van de Mobile Media & Marketing Awards (MMMA) zijn meer dan zeventig cases ingezonden voor de verschillende categorieën. KLM, Shell, ABN AMRO, Pathé en vele andere gaven gehoor aan de oproep hun beste mobiele werk in te zenden.
De MMMA is de jaarlijkse award show voor de mobiele industrie in Nederland. Tijdens de MMMA worden de beste voorbeelden van mobile marketing, mobile publishing en mobiele bedrijfs-toepassingen beoordeeld en beloond door een onafhankelijke vakjury.
De MMMA is dit jaar, op dinsdag 8 mei 2012 om 16.00 uur in de Beurs van Berlage, het slotprogramma van de Mobile Convention. De MMMA heeft als doel succesvolle mobiele initiatieven de aandacht te geven die ze verdienen. Vorig jaar waren de winnaars: KLM, Albert Heijn, Autoweek, Audi, Rabobank en Buienradar.
Cases inzenden
Vanaf half maart konden adverteerders, uitgevers, bureaus en andere organisaties in vijf verschillende categorieën cases inzenden:
• Best Mobile Advertising Campaign
• Best Mobile Interaction Platform (Advertisers)
• Best Mobile Interaction Platform (Publishers/broadcasters)
• Mobile Marketer of the Year
• Best Mobile Business Platform
Voor iedere categorie is een vakjury samengesteld, bestaande uit drie onafhankelijke (mobiele) experts die op een objectieve manier alle cases beoordelen aan de hand van strenge criteria. De vakjury selecteert deze week uit alle inzendingen binnen een categorie maximaal vijf nominaties. Uit deze nominaties kiest de MMMA hoofdjury de uiteindelijke winnaars van de MMMA 2012. De hoofdjury bestaat dit jaar uit Jan Driessen (BVA), Joris van Heukelom (IAB Nederland), Lot Keijzer (LinkedIn), Sander Kranenburg (PwC) en Gijs Vroom (Emerce). Juryvoorzitter is Frank Eijken.
Publieksprijs
Ook wordt er dit jaar weer volop gestemd door het publiek op hun favoriete mobiele apps. Stemmen kan nog tot 1 mei via www.mmma.nl.
Links:
http://www.mmma.nl