Viacom en Keesing sluiten samenwerkingsovereenkomst
Viacom en Keesing hebben een samenwerkingsovereenkomst afgesloten. De overeenkomst biedt Keesing de mogelijkheid om met behulp van de inzet van Nickelodeon characters zoals Dora the Explorer, SpongeBob SquarePants en Teenage Mutant Ninja Turtles het ‘junior’ productportfolio gerichter onder de aandacht van de jongere doelgroep te brengen. Keesing biedt in diverse landen een productportfolio met kindermagazines (puzzel- en kleurboeken) aan. De samenwerking met Viacom stimuleert de bekendheid van deze producten in het hart van de doelgroep.
Educatief vermaak
Keesing is de grootste uitgeverij in Europa op het gebied van puzzeltijdschriften. Met op de lokale markt afgestemde producten waaronder ook kindermagazines, wordt educatief vermaak geboden aan kinderen tot 12 jaar in verschillende landen. De televisiekanalen (Nick Jr. en Nickelodeon) van Viacom bieden Keesing de gelegenheid om deze producten nog beter onder de aandacht van de doelgroep te brengen én aansprekende nieuwe producten te ontwikkelen gebruikmakend van Nickelodeon characters zoals Dora the Explorer, SpongeBob SquarePants en Teenage Mutant Ninja Turtles.
Over Viacom
Viacom is een van 's werelds grootste entertainmentbedrijven dat middels televisie, film, online en mobiele platforms in meer dan 160 landen actief is. Viacom bereikt met haar merken en kanalen wereldwijd meer dan 700 miljoen abonnees. Bekende TV merken van Viacom zijn MTV, Nickelodeon, Nick. Jr., Comedy Central, Spike, BET en filmmaatschappij Paramount Pictures.
Over Keesing
Keesing Media Group is de grootste uitgeverij in Europa op het gebied van puzzeltijdschriften. Met een oplage van meer dan 100 miljoen puzzeltijdschriften op jaarbasis verovert Keesing de harten van miljoenen puzzelliefhebbers in België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland. Keesing Media Group is onderdeel van de Telegraaf Media Groep (TMG).