VROUW het tweede vrouwenblad van Nederland
In een dalende markt voor vrouwenbladen blijft VROUW Magazine stijgen in bereik. In het afgelopen jaar steeg het bereik van VROUW van 1,4 miljoen naar 1.576.000 lezers per week. Daarmee is VROUW nu het tweede vrouwenblad van Nederland.
Steeds meer Nederlanders lezen VROUW magazine
Het gemiddelde bereik van VROUW is het afgelopen jaar gestegen van 1.429.000 naar 1.576.000 lezers (11,3% van alle Nederlanders van 13+ jaar). Dit blijkt uit de nieuwe NOM bereikcijfers die vandaag gepubliceerd zijn.
Hoofdredactrices VROUW Magazine Marieke ’t Hart en Babette Wieringa: “Fantastisch dat we iedere week bijna 1,6 miljoen mensen bereiken. Dat is een verdubbeling in de 5 jaar dat VROUW bestaat! We zijn heel trots dat de Nederlandse vrouw (van 18 tot 88 jaar!) ons zo enorm waardeert”.
VROUW is multimediaal
VROUW is multimediaal: naast het magazine VROUW en twee pagina’s VROUW in De Telegraaf is VROUW ook online te vinden. VROUW.nl kan inmiddels rekenen op 861.000 unieke bezoekers per maand en is daarmee de tweede vrouwenwebsite van Nederland. De digitale nieuwsbrief van VROUW gaat wekelijks naar ruim 60.000 lezers. Vorig jaar augustus was de VROUW digitale nieuwsbrief nog tweewekelijks en had destijds 29.000 lezers. Kortom VROUW stijgt over de gehele linie.