Waternet, Otolift, Hi en Weeronline winnaars Mobile Media & Marketing Awards 2013
Zojuist zijn de winnaars van de Mobile Media & Marketing Awards 2013 bekend gemaakt tijdens de award show in de Beurs van Berlage. De hoofdjury heeft uit een select aantal genomineerden de winnaars in verschillende categorieën op mobiel gebied gekozen.
De hoofdjury, bestaande uit Jacqueline Smit (Microsoft), Inge Ligthart (TBWA), Michiel Steltenpool (Shell), Erik Beenen (NS) en Frank Eijken, heeft de volgende winnaars gekozen:
- Best Mobile Consumer Platform
VaarWater App ontwikkeld door Tam Tam Mobile in opdracht van Waternet.
Bekijk hier de winnende Best Mobile Consumer case. - Best Mobile Business Platform
Traplift met augmented reality, ontwikkeld door Zicht Online in opdracht van Otolift Trapliften.
Bekijk hier de winnende Best Mobile Business case. - Best Mobile Advertising Campaign
Hi TweetFighter, ontwikkeld door Red Urban in opdracht van Hi.
Bekijk hier de winnende Best Mobile Advertising case.
Voor de categorie Best Mobile Company of the Year heeft de hoofdjury besloten om dit jaar geen prijs uit te reiken.
TMG Publieksprijs
Ook dit jaar was het voor het Nederlandse publiek mogelijk om de beste Nederlandse app te kiezen uit de top 50 apps, samengesteld door Distimo (op basis van de meeste downloads). De meerderheid van de stemmen ging dit jaar naar de Weeronline - Android & iOS app, ontwikkeld door XS2.
Jurering MMMA 2013
Voor de Mobile Media & Marketing Awards 2013 zijn er dit jaar in totaal meer dan 50 cases bestaande uit ‘best practices’ op mobiel gebied ingezonden. Uit deze cases heeft de vakjury vervolgens maximaal 5 cases per categorie genomineerd en voorgedragen bij de hoofdjury. De hoofdjury heeft hier de uiteindelijke winnaars van de Mobile Media & Marketing Awards 2013 gekozen.