Yvon Jaspers wint VROUW Award
Yvon Jaspers heeft donderdagmiddag 10 juni de VROUW Award ontvangen voor haar goede werk voor het Ronald McDonald Kinderfonds. De VROUW Awards zijn dit jaar uitgereikt door Daphne Deckers tijdens een spetterende liveshow in Villa Westend te Velserbroek.
Ruim 10.000 VROUW lezeressen hebben gestemd op hun favoriete producten, winkelketens, reclamecampagne en Bekende Nederlander.
Op en top vrouwelijke en puur Hollandse merken populair
De VROUW Awards - een initiatief van het multimediale platform VROUW van Dagblad De Telegraaf – worden uitgereikt aan producten, winkelketens en wellnessresorts die het leven van vrouwen veraangenamen. Ook kon er gestemd worden op de beste reclamecampagne en vrouwelijke Bekende Nederlanders. Producten die o.a. in de prijzen vielen zijn Elvive Total Repair 5 van L’Oréal Paris in de categorie Beauty en The Garden Collection van H&M in de categorie Mode. Awareness
Nieuw in 2010 is de categorie Awareness. "Verantwoord omgaan met lichaam, geest en milieu speelt een belangrijke rol in het leven van de moderne vrouw. VROUW magazine besteedt daarom regelmatig aandacht aan deze onderwerpen", aldus Herman Bos, Marketing Director van De Telegraaf. De prijs in deze categorie is gevallen op Max Havelaar Fairtrade. Ook nieuw dit jaar is de categorie Online Winkel met als winnaar Wehkamp.nl. Voorselectie door vakjury
De vakjury maakte een eerste selectie en was verantwoordelijk voor het bepalen van de genomineerden. Dat deden zij aan de hand van de kernwaarden van VROUW: oorspronkelijk en informatief, toegankelijk en gespreksbepalend, emotioneel en positief, herkenbaar en betrokken en VROUW is puur Hollands. In deze vakjury is o.a. zitting genomen door experts als Renate Wennemars, Addy van den Krommenacker, Susan Smit en Rob Peetoom. De uitreiking werd afgesloten met een fantastisch optreden van Sherry Dyanne. Overzicht winnaars
Categorie | Winnaar |
Beauty – Gezichts- en lichaamsverzorging | Dove Invisible Effects Bodylotion |
Beauty – Haarverzorging | Total Repair 5 van L’Oréal Paris |
Beauty – Make-up | Extension Mascara van L’Oréal Paris |
Mode – Kleding | H&M The Garden Collection |
Mode – Lingerie | Spring Collection van Hunkemöller |
Mode – Accessoires | Pure Sieraden |
Food – Drinken | Lipton Green Tea |
Food – Eten | Philadelphia Feta & Komkommer Light |
Gezond & Fit – Wellness | Wellnessresort De Zwaluwhoeve |
Gezond & Fit – Lijf & Balans | Hansaplast SOS Brandwonden |
NIEUW Awareness | Max Havelaar Fairtrade |
Huishoudelijk product | Sorbo Blue Wonder Vloerreiniger |
Winkelketen | Hema |
NIEUW Online Winkel | Wehkamp.nl |
Reclamecampagne Unox | We want Unox (Olympische Spelen) |
Bekende Nederlander | Yvon Jaspers voor Ronald McDonald Kinderfonds |
Over VROUWVROUW is het platform van de Telegraaf Media Nederland waaronder het weekendmagazine VROUW, de site www.telegraaf.nl/vrouw en de krantenpagina VROUW vallen. VROUW is spraakmakend, nuchter, dichtbij en gaat over het echte leven. VROUW is onderdeel van Telegraaf Media Nederland.